10-08-2019

Katowice

Strefa Kultury w Katowicach


Strefa Kultury w Katowicach
Al. Roździeńskiego
Katowice

Męskie Granie

Wiemy, gdzie zagra Męskie Granie! Bilety już wkrótce w sprzedaży!

Przed nami dziesiąta edycja kultowej trasy koncertowej Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec. Projekt przełamujący schematy myślenia o muzyce w tym roku będzie także prawdziwym widowiskiem wizualnym i szansą na obcowanie ze sztuką w różnorodnej formie. Tego lata Męskie Granie wystartuje 13 lipca i ponownie odwiedzi siedem polskich miast. Przedsprzedaż biletów rozpocznie się 7 maja br.

Lokalizacje

Już w lipcu marka Żywiec ponownie udowodni, że chce się Ż muzyką. 13 lipca po raz dziesiąty ruszy trasa Męskie Granie. Pierwszy koncert odbędzie się w Poznaniu w Cytadeli. Tydzień później, 20 lipca, projekt zagra w Krakowie – w nowej lokalizacji – w Muzeum Lotnictwa. 27 lipca doskonałej polskiej muzyki będzie można posłuchać w Parku Kolibki w Gdyni, 3 sierpnia we Wrocławiu, również w nowej lokalizacji – na torze Partynice, 10 sierpnia w Strefie Kultury w Katowicach, a 17 sierpnia na warszawskim Służewcu (nowa lokalizacja). Finałowy koncert, zgodnie z tradycją, odbędzie się w żywieckim Amfiteatrze pod Grojcem, 24 sierpnia.

- Przed nami dziesiąta edycja trasy Męskie Granie – mówi Ewa Kierlik, Marketing Manager Marki Żywiec. - Ze względu na olbrzymie zainteresowanie projektem zdecydowaliśmy się na powiększenie lokalizacji koncertowych, zachowując jednak wyjątkowość wydarzenia. Wszystkie miejsca, które odwiedzimy zostały specjalnie wyselekcjonowane, aby mimo większej liczby gości, zapewnić tak cenioną atmosferę, która towarzyszy Męskiemu Graniu od początku – zapewnia Kierlik.

Przedsprzedaż biletów

Już 7 maja o godzinie 12.00 wystartuje przedsprzedaż biletów na wydarzenie. Będą one dostępne w cenie 149 zł na eBilet.pl oraz Eventim.pl. Wszystkie bilety będą imienne, a jedna osoba będzie mogła kupić maksymalnie cztery.

Szczegóły dotyczące trasy oraz biletów na wydarzenie zostaną podane w późniejszym terminie. Wyłącznym sponsorem projektu Męskie Granie jest marka Żywiec.

Tego lata Męskie Granie odwiedzi następujące miasta:

Poznań, Cytadela, 13 lipca
Kraków, Muzeum Lotnictwa, 20 lipca
Gdynia, Park Kolibki, 27 lipca
Wrocław, Partynice, 3 sierpnia
Katowice, Strefa Kultury, 10 sierpnia
Warszawa, Służewiec, 17 sierpnia
Żywiec, Amfiteatr pod Grojcem, 24 sierpnia



Dodatkowych informacji udzielają:
Anetta Gołda, tel.: 796 334 255, mail: anetta.golda@agencjahope.pl
Katarzyna Walczak, tel.: 791 269 918, mail: katarzyna.walczak@agencjahope.pl

***
Żywiec to największa marka w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006 roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku. W rankingu „Najmocniejsze Polskie Marki 2016” przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita marka Żywiec zdobyła pierwsze miejsce w kategorii napojów alkoholowych.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najszersze portfolio 13 stylów piwnych, 15 marek i 40 produktów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw eksportowych, sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Białe, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne, Żywiec APA, Żywiec Sesyjne IPA, Warka Radler). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2018 roku sprzedała 11,2 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Browarze Zamkowym Cieszyn. Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa w Polsce, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r. Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl