03-08-2019

Wrocław

Partynice


Męskie Granie 2019

Wielka niespodzianka dla fanów Męskiego Grania: dodatkowy koncert w Żywcu!

Z okazji dziesiątej, specjalnej, edycji trasy Męskie Granie organizatorzy przygotowali dla fanów wielką niespodziankę. W odpowiedzi na olbrzymie zainteresowanie nie tylko zwiększyli liczbę dostępnych biletów o 100%, ale także zdecydowali o przygotowaniu… dodatkowego koncertu! Wydarzenie odbędzie się 23 sierpnia w Żywcu, dzień przed finałem całej trasy. Na żywieckiej scenie zagrają m.in. Daria Zwiałow, Sokół + Goście, SORRY BOYS, VOO VOO oraz MĘSKIE GRANIE ORKIESTRA. Sprzedaż biletów ruszy 2 lipca o 12.00.

Specjalnie z okazji dziesiątej edycji trasy Męskiego Grania, sponsorowanej przez markę Żywiec, aby zaspokoić rosnące z roku na rok zapotrzebowanie na bilety, ilość dostępnych na koncertach miejsc została powiększona w sumie prawie o 100%. Mimo to nie wszystkim chętnym udało się kupić bilety. Organizatorzy zdecydowali się odpowiedzieć na to olbrzymie zainteresowanie i zrobić fanom wielką niespodziankę, organizując dodatkowy, ósmy, koncert! Wydarzenie odbędzie się 23 sierpnia w Żywcu. Na scenie głównej zagrają: Daria Zawiałow, król, ŁĄKI ŁAN, Sokół + Goście, SORRY BOYS, THE DUMPLINGS, VOO VOO oraz MĘSKIE GRANIE ORKIESTRA, której w tym roku przewodzą Nosowska, Igo, Organek i Zalewski. Wielkie emocje czekać będą również pod sceną Ż. 23 sierpnia wystąpią na niej: Clock Machine, Linia Nocna, Sosnowski i Ziela.

Już 2 lipca o godzinie 12.00 wystartuje sprzedaż biletów na dodatkowy koncert w Żywcu. Będą one dostępne w cenie 149 zł na eBilet.pl oraz Eventim.pl. Wszystkie bilety będą imienne, a jedna osoba będzie mogła kupić maksymalnie cztery.

- Tegoroczna trasa Męskiego Grania upływa pod hasłem „Ż muzyką” i to właśnie muzyka jest dla nas najważniejsza – mówi Ewa Kierlik, Marketing Manager Marki Żywiec. – Z uwagi na ogromne zainteresowanie trasą zdecydowaliśmy się zorganizować dodatkowy koncert w Żywcu, aby jak najwięcej fanów projektu mogło poczuć jego wyjątkową atmosferę – dodaje Kierlik.



Szczegóły dotyczące trasy na www.meskiegranie.pl. Wyłącznym sponsorem projektu Męskie Granie jest marka Żywiec.

Line-up dodatkowego koncertu:

Żywiec, Amfiteatr pod Grojcem, 23 sierpnia
Scena główna:
Daria Zawiałow, król, ŁĄKI ŁAN, Sokół + Goście, SORRY BOYS, THE DUMPLINGS, VOO VOO, MĘSKIE GRANIE ORKIESTRA

Scena Ż:
Clock Machine, Linia Nocna, Sosnowski, Ziela

Dodatkowych informacji udzielają:
Anetta Gołda, tel.: 796 334 255, mail: anetta.golda@agencjahope.pl
Katarzyna Walczak, tel.: 791 269 918, mail: katarzyna.walczak@agencjahope.pl

***
Żywiec to największa marka w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006 roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku. W rankingu „Najmocniejsze Polskie Marki 2016” przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita marka Żywiec zdobyła pierwsze miejsce w kategorii napojów alkoholowych.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najszersze portfolio 13 stylów piwnych, 15 marek i 40 produktów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw eksportowych, sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Białe, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne, Żywiec APA, Żywiec Sesyjne IPA, Warka Radler). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2018 roku sprzedała 11,2 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Browarze Zamkowym Cieszyn. Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa w Polsce, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r. Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl